، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

روز پدر

1395/7/11 17:03
نویسنده : مامان نسرین
301 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه از سال 1395 است.

سلام دخترکم angels (13).gif

میوه ی دلم روزهایی که میگذرند باز نمیگردند

و روزهایی که می آیند من برای آمدنشان لحظه شماری میکنم و فردا برای رفتنشان

بی تابی خواهم کرد من جرعه جرعه ی این لحظات ناب را سر میکشم .

دخترم چقدر زود بزرگ میشوی ؟ برای چه این همه شتاب داری ؟

برای من هیچ لذتی بالاتر از تماشای بالیدنت نیست اما اینگونه که تو میروی میترسم از تو جا بمانم. دختر قشنگم خورشیدکم انگار همین دیروز بود که من صدف تو بودم و تو مروارید من انگار همین دیروز بود که مرواریدم را به دریای پرتلاطم این دنیا سپردم تا جایی بیرون از من زندگی کند نفس بکشد ببالد .

عزیز مادر این دومین روز پدریه که کنار بهترین بابای دنیا این روز و جشن میگیریم angels (41).gif

دخترم خیلی خیلی نازی خیلی خوشحالم که فرشته ای مث تو رو کنارمون و تو بهترین لحظات زندگیمون داریم .

انقدم خوشگل میگی ماما ، بابا ، در در که بابایی هربار میبینه کلی ذوق میکنه

حالا فکر کن من چقدر ذوق میکنم که ذوق شماها رو میبینم  angels (72).gif

چند روز قبل خوشگل خانم وقتی که بابا حسام از بیرون اومد به سرعت رفتی طرف بابایی و شروع کردی بابا بابا گفتن، من و بابایی که از شوق کم مونده بود گریمون بگیره .

بابا هم لباسای بیرونت و پوشوند و برد یه دوری بیرون زدین و موقع برگشتن خانومی ما لالا کرده بود

وقتی بابایی زنگ میزنه خونه تلفن رو میذارم رو آیفون و شما هم شروع میکنی به زبون خودت با بابایی حرف زدن و از خودت صدا درآوردن مدام هم که میگی بابا بابا در در در در 

عاشق آب بازی هستی و هر وقت که باهات آب بازی میکنم کلی از ته دل میخندی و من

عاشق این خنده هاتم

از شیطنت های این روزای خوشگل خانم هم که هرچی بگم کم گفتم انقدر شیرین و شیطون شدی که فقط دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت

اصلا میدونی چیه ؟ خوشبختی یعنی :

داشتن و دیدن همه ی اینا ، و هر روز که بگذره حس کنی بیشتر عاشقشونی

خیلی دوستتون دارم عزیزان من

 

 یک نصیحت پدرانه برای گل دختر نازمون

برای کسی که برایت نمیجنگد نجنگ ....

چرا اشکهایت را هر روز پاک کنی ....

کسی که باعث گریه ات میشود را پاک کن ...

دخترکم

به سوی کسی که ناز میکند دست نیاز دراز نکن ...

بیاموز این تو هستی که باید ناز کنی ....

دخترکم

تو زیباترینی ....

همیشه با این باور زندگی کن ...                          

خودت را فراموش نکن ...

شاید گریه یا خنده ات برای بعضی ها بی ارزش باشد ....

اما به یاد داشته باش ، کسانی هستند که وقتی میخندی جان تازه میگیرند ....

دخترک من !!! هیچگاه برای شروع دوباره دیر نیست..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)