، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

روز دلتنگی

1395/5/31 2:19
نویسنده : مامان نسرین
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

 

روز شنبه 28 فروردین ماه از سال 1395 است.

سلام آتانازم دختر گل من عزیزم

اگه یه مدته برات نمینویسم فقط بدون مامانی غمگینه niniweblog.comخیلی غمگین niniweblog.comدروغ چرا حوصله نوشتن ندارمniniweblog.com

دیشب باز مامان دلش از حرفای یه نفر گرفته بود و میخواس که گریه کنه ولی وقتی چشای ناز تو رو میبینم دلم نمیاد که تورو هم ناراحت کنم aw77.gif

تو بزرگ شدی خانم شدی نفس من توی زندگیم هستی دلیل بودنم

فقط به عشق شنیدن خنده های تو هر روز از خواب بیدار میشم

پس دلم نمیاد برات از حال خودم بگم که تو هم ناراحت بشی . شاید وقتی که بزرگ شدی و اینا رو خوندی اگه ازم پرسیدی برات بگم ولی الان نه . تو به دنیای بچه گانت برس totalgifs.com bebes gif gif bebes20.gif

یادته وقتی کوچولو بودی و هنوز توی شکمم بودی بهت میگفتم این زندگی قشنگه تو بیا، هنوزم میگم قشنگه تو زندگی کن.... هیچوقت نمیذارم غصه بخوری خوشیهات همیشه برا خودت درد دلهات برای من .

من جای تو غصه میخورم تو فقط بخند که زندگی بهت بخنده . همه چیز آرومه دختر کوچولوی من... فرشته ی نازنین من

Were Having A Girl Tumblr gif

 

چقدر ساده کنار تو مانده بودم و بعد

دروغ های تو را راست می شنیدم  و بعد

چقدر ساده مرا خوار کردی و کشتی

و من برای تو یک  خواب ساده دیدم  و بعد

تو هی بهانه  گرفتی و من چه غافل از جریان

که توی چشم  تو عشقی ندیده بودم و بعد

تو هی بهانه و من التماس و در به دری

و من که واله و دیوانه ی تو بودم و بعد

هزار بسته از آن قرص های بی خبری

به قصد خودکشی - آن گاه ناله کردم و بعد ...

totalgifs.com sweet-babys gif gif 16.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی گیتا جون
31 مرداد 95 8:17
سلام خانمی گذاشتن عکس با گذاشتن تصاویر متحرکی که تو پست هات می ذاری فرقی نداره فقط در مورد عکسا لازمه قبل انتخاب سایزش رو کوچیک کنی
مامانی گیتا جون
31 مرداد 95 8:42
ضمنا از اشناییت خوشبخت شدم دخملی رو از طرف من ببوس
مامان نسرین
پاسخ
سلام مامانی دوست داشتنی ممنون که واسم نظر گذاشتین خوشحالم که هنوز هم دوستای خوبی مث شما در کنار من و آتاناز جون وجود داره