، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

دهم پریماه جون

1394/5/14 16:00
نویسنده : مامان نسرین
124 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

Cartoon Kitty Graphic for Facebook

روز یکشنبه 28 تیر ماه از سال 1394

باید واقعیت را قبول کنم، من به تو وابسته ام و نمی خواهم از تو جدا شوم . این اگر این شود و یا اگر آن شود بهانه است.

برای خودم و تو آرزو دارم که به این جدایی چند ساعته عادت کنیم (آمین)

عزیزکم باید یه چند ساعتی و دور از هم میموندیم البته دور از مامان بودی و پیش بابایی حسام مونده بودی جشن دهم پریماه جون واسه ناهار دعوت بودیم ( پریماه دختر,  دختر خاله نرگس بود ) البته یکی دو روز از ده روزگیش میگذشت احتمالا به خاطر اینکه امروز عید فطر بود مراسمشون و واسه امروز نگه داشتن .

راستی یه خبر دیگه که هم میخوام ننویسم و هم دوس دارم که بدونی و در جریان باشی و برات بنویسم اینه که

دیروز با بابایی یه دعوای حسابی کردیم عزیــــــــــــــــــــــزکم ولی خدایی خیلی چسبید

شبم اومد منت کشی و با هم شام رفتیم بیرون مهمون بابا حسام بودیم

حالا من و بگو مگه آشتی میکردم خخخخخخخ

Fish Cartoon Queen Glitter Graphic

او که ميرود ، براي هميشه هم مي رود .و آنقدر تنها مي شوي که حتي نام روزها را فراموش ميکني و گذشت زمان را احساس نمي كني ، از صداي تيك تيك ساعت بيزار مي شوي و با آنكه تنگ دل تو شكست اما ماهيش آزاد نشد.

راستی تو كه او را خيلي دوست داري: اگه هنوز باد شمعهایت را خاموش نکرده، اگه هنوز شمع بالهايت را نسوزانده ، اگه هنوز می توانی به او هديه اي ، شاخه گلي بدهي و پس قدر لحظه لحظه ي اين روزها را بدان . او را در آغوش بگير و تا فرصت داري به او بگو :

دوستت دارم.....

totalgifs.com sweet-babys gif gif 12.gif

 

پسندها (2)

نظرات (4)

roya
17 مرداد 94 10:29
ممنون که بهم سرزدین
roya
17 مرداد 94 10:40
خاله جون میشه عکس اتاناز جونو بزارین...بتونیم این خوشگل خانمو ببینیم؟؟؟؟
کیان
22 مرداد 94 12:12
سلام خاله جون ممنون که به وبلاگ من سر زدید. ببخشی پس عکس آتاناز جون کجاس پس چرا من نمیتونم ببینمش[سوال
مامان نسرین
پاسخ
سلام کیان جونم خواهش بین خودمون بمونه یاد ندارم عکس بزارم حجم عکسا زیاده
خاله مژگان
22 مرداد 94 14:35
سلام مامانی. نی نیه نازتون 22 روز از فنچ من بزرگتره. مهمون وب ما هم بشین
مامان نسرین
پاسخ
سلام خوشحالم عزیزم سلامت باشه نی نی تون سلام خاله جون عزیز خانومی قربونت من ندارم رمزت و دلم تنگ شده واسه نی نی کوچولوی نازمون ......