، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

قدم نو رسیده

1395/5/21 19:08
نویسنده : مامان نسرین
69 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز یکشنبه 13 دی ماه از سال 1394 است.

سلام دردونه ی مامانی Engel4

روزی که به دنیا آمدی،من متولد شدم...

و از آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم

niniweblog.com

دختر آسمانی من،

جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی...

گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو آغاز می کنم...

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد...

یه خبر خوش واست دارم قشنگ مامان niniweblog.comniniweblog.com

الهی مامان فدات میدونی امروز چه روزیه؟؟؟؟؟؟؟

یه نی نی کوچولوی دیگه به جمعمون اضافه شد غزل داداش دار شد و توام صاحب یه پسر عموی تپل مپل شدی و منم دوباره زن عمو شدم .

خوش اومدی به جمع ما گل پسر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)