، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

سالگرد وجودت تو زندگی ما

1394/5/13 11:33
نویسنده : مامان نسرین
119 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز دوشنبه 15 تیر ماه از سال 1394

سلام بهتــــــــــــــــــــــــــــــرینم totalgifs.com candied gif gif MG_Candied_Nuvens46.gif

totalgifs.com love gif gif 60.gifامروز سالگرد روزیه که من فهمیدم یه فرشته کوچولو تو دلم هست  totalgifs.com love gif gif 60.gif

یه سالی که از من یه نسرین دیگه ساخت و طعم شیرین مادر شدن و به من چشوند..

این یه سالی که حاصل عشق چند سالمون رو در آغوش گرفتیم و شیرینی داشتن آتاناز رو  تو تک تک لحظاتش حس کردیم..

سالی که خاطرات نه ماه وجودش توی دلم و 4 ماه و 10روز حضورش تو زندگیمون تا ابد تو ذهنمون حک شد..

یکی یدونه ی ما هم یه سری از اولین هاش رو تو این چند ماه تجربه کرد ...

امروز تصمیم گرفتم به بهانه سالگردش اولین های زندگیش رو که از اولین روزهای بعد از تولدش ثبت کردیم , براش به یادگار بذارم :

totalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasA.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasH.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasN.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasL.jpg    totalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasA.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasV.jpgtotalgifs.com alfabeto-atualizpiupiu gif gif KBtweetyxmasA.jpg

- اولین باری که مامانو دیدی, بغلت کردم و بوسیدمت توی بخش بستری بیمارستان تبریز

- اولین نگاه به دوربین "سه ساعت بعد از تولدت" خاله آیلار ازت گرفت :      5-12-93

- اولین بار که صدای اذان رو شنیدی "عمه زهرای بابایی تو گوشت اذان گفت " :     15-12-93

- اولین حموم یه روز بعد از تولدت "با کمک عزیز جون و خاله جون "             6-12-93

- اولین لبخند " ارادی " توسط نازنین زهرا : روز جمعه :                           8-12-93

- اولین بار که سرتو تکون دادی و بالا رو نگاه کردی :                             50 روزگی

- اولین مسافرت "خونه عمو مرتضی "                                                28-1-94

- اولین بار که رو شکم خوابیدی و سرتو کامل بالا آوردی :             پایان سه ماهگی

- اولین غلت زدن "چهار ماهگی"                                                     23-3-94

- اولین سرماخوردگی 23 روزگی                                                   27-12-93                   

- سوراخ کردن گوش 23 روزه گی                                                  27-12-93

-اولین عروسی                                                                            9-2-94  

-اولین پارک رفتنت                                                                      31-2-94

 

پسندها (2)

نظرات (5)

آنیتا
14 مرداد 94 11:59
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
وکیل مواد مخدر
14 مرداد 94 13:42
پیروز و سربلند باشید
roya
17 مرداد 94 10:33
چقدر خوووبه که اولین کارهایی رو که انجام داده یادتون مونده...خععلی جالبه
roya
17 مرداد 94 10:34
سالگرد اتاناز جووون مبااااااااااارک
مامان مریم
17 مرداد 94 13:29
سلام مامانی گلم خوشحال شدم به وبلاگ دخملم سر زدی..وبلاگت جالبه عریزم .. خداحفظش کنه من لینکتون میکنم بازم بهم سر بزن
مامان نسرین
پاسخ
سلام ممنونم دوست جونم