، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

دهم آیسا کوچولو

1394/6/3 20:58
نویسنده : مامان نسرین
137 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز شنبه 27 مرداد ماه از سال 1394

hello

امرزو به گفته مورخان شیرین سخن 27 مرداد میباشد
امروز حالمان بسی خوب است لا اقل از دیروز و اونهمه نگرانی و غم و دلتنگی بهترم!
خدا رو بسی سپاس که رحمت اش را شامل حال این بنده حقیر کرد!
راستش
میخواستم یکم چرت و پرت اینجا بنویسم اما نمیدونم چرا نشد ولی الان میخوام از آیسا کوچولو بگم ...
آیسا کوچولوی 10 روزه...


 starsparkleآیسا دختر خالمه که تازه به دنیا اومده starsparkle

یه دختر عسلی و ناز

امروزم جشن دهم آیسا جون بود که همگی اونجا دعوت بودیم

بابایی که اومد حاظر شدیم و با دخمل کوچولوی خوش تیپمون راهی تالار شدیم .

حالا دیروز من و دخترکم ... و ساعتها من و آتاناز تنها باهم بودیم ... من و اون چشمهای درشت نازش که زل میزنه تو چشمام و انگار داره تا اعماق وجودم رو کشف میکنه...
باهات که حرف میزنیم انگاری که از ته دل داری میخندی ... ریسه میری عزیزکـــــــــــــــــــــــــــم

 وقتی فوت میکنیم تو صورتت نمیدونین چه حالی داری غش میکنی از خنده ...
 

niniweblog.com عااااااااشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم ملوسکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم niniweblog.com

من و بابایی

 niniweblog.comیه دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا می خوایمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت niniweblog.com

totalgifs.com sweet-babys gif gif 24.gif

پسندها (1)

نظرات (0)