، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

اولین مروارید آتاناز

1394/8/28 22:51
نویسنده : مامان نسرین
125 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روزجمعه 13 شهریور ماه از سال 1394

سلام عشق مامان totalgifs.com kao gif gif 142.gif

سلام سلام صد تا سلام  من اومدم با دندونام

  می خوام نشونتون بدم  صاحب مروارید شدم

  یواش یواش و بی صدا  شدم جزو کباب خورا

 

چند روزی بود که دخترک خوش اخلاقم کمی غرغرو شده بود

اما من و بابا حسام که انتظار ظهور دندون آتاناز رو نداشتیم بد اخلاقی اش رو به پای ورود به ماه 7 زندگی اش گذاشته بودیم تا اینکه امروز 13 شهریور ماه که آتاناز ما 6 ماه و 8 روزش بود اولین مروارید سفید رو توی دهنش دیدیم.

واقعاً لحظه قشنگی بود

.اولین مروارید : " دندون پیش فک پایین سمت راست : " 6 ماه و 8 روزه گی"

Hello Kitty EmoticonsHello Kitty EmoticonsHello Kitty Emoticons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)