، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

-------هفتمین ماهگردت

1395/3/6 13:03
نویسنده : مامان نسرین
72 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز یکشنبه 5 مهر ماه از سال 1394 است.

سلام دختر کوچولوی مامانی Kinderstuhl baby bilder

niniweblog.com

لحظه ی شیرینیست لحظه ی عشق بازی من با دختر کوچکم

باور کردنی نیست کسی از جنس خودم

آری من مادرم چیزی که در کودکی همیشه نقش آن را بازی میکردم

اما . . .

این بازی نیست این یک حقیقت است و چه شیرین است این حقیقت

آتاناز عزیزم لحظه های شیرین با تو بودن را ثبت میکنم

میخواهم شادیم را بیان کنم که چقدر خوشحال و شاکرم از بودنت

دخترم بهشت من تویی بهشت من ...

لحظه های با تو بودن و با تو

نفس کشیدنه ...

Liebe linien

Smiley bisous 104عــــــــــــزیز دل مـــــــامــــــــان و بـــــــابــــــا Smiley bisous 104

هفتمـیـــــــــن ماهـــــــــــگردت مبــــــــــــــــارک

  تو آمین زیبای خداوندی به آرزویی که از صمیم قلب کردیم

  خیلــــــــــی دوســــــــــتت داریـــــــــــــــم عـــــــزیزکـــــــــــــــم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)