، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

تولد یک سالگی محمد پارسا

1395/3/6 13:28
نویسنده : مامان نسرین
123 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز دوشنبه 20 مهر ماه از سال 1394 است.

سلام منیم ناز بالام

حس میکنم خیلی وقته ازت ننوشتم دخترکــــــــــــــم ...

خیلی وقته تو بزرگ شدی و من روز به روز بیشتر عاشقت میشم عزیز دلــــــــــــــم ...

باز هم عین همیشه تنها تویی که داری روزهام رو پر میکنی خانومـــــــــــی ...

و این منم که دلم نمیخواد هیچ کس به تو کمتر از گل بگه عشقــــــــــــم ...

عزیزکم امروز جشن تولد یک سالگی محمد پارسا نی نی کوچولوی پریسا جون دختر عمه ی مامانی بود .

البته روزی که به دنیا اومده بود 2 آذر ماه بود چون تو ماه محرم افتاده بود مامانیش یکی دو ماهی تولدش و زودتر گرفته بود .

عصری با دختر گلم و خاله جون اینا و عزیز جون رفتیم جشن تولدش بهمون خوش گذشت خانوم کوچولوی من ایشالا که به توام خوش گذشته باشه .

      

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)