، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

اولین بار که مامان گفتی

1395/3/6 14:16
نویسنده : مامان نسرین
649 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز یکشنبه 10 آبان ماه از سال 1394 است.

سلام به روی ماه قشنگ ترین دختر دنیا

عشق مامان دختر نازم امروز یه روز خاصه واسه من

دوست دارم یه کوچولو برات بنویسم.. یه حس خوب دارم..

میخوام بدونی که اولین سال برای اولین بار با شنیدن صدای قلب تو,

ساله بعد با بوییدن و لمس تو  .....

و اما امسال هم با ماما ماما گفتن های شیرین تو  .....

حس قشنگ مادر بودن رو با تمام وجود لمس کردم....

آتاناز نازم , هر روز با نگاه کردن به تو , یه عالمه انرژی میگیرم niniweblog.com

از خدا به خاطر این فرشته کوچولوی ناز و بانمک و باهوش.. بخاطر فرصت و نعمتی که به من داده تشکر می کنم.. خیلی خیلی دوست دارم عزیزم..

 66عاشق این روزهای خوب با تو بودنم  66

 

totalgifs.com love2 gif gif 21.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)