، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

دومین سال روز مادر

1395/5/27 15:44
نویسنده : مامان نسرین
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز چهارشنبه 11 فروردین ماه از سال 1395 است.

سلام تربچه فینقیلی من totalgifs.com turma-moranguinho gif gif 10.gif

امروز بدجوری دلم هوای عزیز جون رو کرده.. با اینکه این روز یه جورایی بهانه است ولی

دوست داشتم امروز رو کنارش بودم.. آرزوی سلامتی و دل خوش براش دارم

آتانازجون من, خیلی وقت بود که میخواستم یه جشن دندونی برات بگیرم که همه

باشن.. نشد که نشد!!

احتمالا هفته بعد به بهانه سالگرد ازدواجمون برات یه جشن تولد و آش دندونی کوچولو بگیریم که از یک ماه پیش دارم لیست مهمونامون و مینویسم .  دوس دارم واست یه یادگاری و خاطره خوبی بمونه !!!

امسالــــــــم دومین سالی که روز مادر و با هم و در کنار هم جشن میگیریم

Gifs Animés ballons alphabet 29

 

Gifs Animés ballons alphabet 13Gifs Animés ballons alphabet 15Gifs Animés ballons alphabet 13Gifs Animés ballons alphabet 13Gifs Animés ballons alphabet 15 Gifs Animés ballons alphabet 13

 

دخترم آرام آرام قد میکشد و من در سایه ی امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ

میشوم.

او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنم.

او میخندد و من از شوق حضورش اشک می ریزم.

او در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام میشوم.

او بازی میکند و من شادمانه آنقدر مینگرمش تا چشمانم جز او هیچ نبیند.

او حرف میزند به زبانی که کسی جز من نمیفهمدش .

طبیعت را حس میکند. . . خدا را می بوید و من . . . کودکانه در سایه ی بزرگیش

پنهان میشوم

تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانم.

این روزهای من پر است از دخترم

این روزهای من روزهای عجیبیست روزهای بی وقتی

روزهایی که شبش چه زود فرا میرسد و شب هایی که نخوابیده زود صبح میشود

و شب و روزهایی که با بزرگ شدن دخترم میگذرد

وخدایی که این نزدیکی هاست تا بتوانم مراقب دخترم باشم .

Gifs Animés anniversaire 139

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)