، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

سیزده بدر 95

1395/5/31 0:37
نویسنده : مامان نسرین
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز جمعه 13 فروردین ماه از سال 1395 است.

سلام عروسک ناز مامان angels (10).gif

مامان قربونت بشه که اینقدر شیرین و عسل شدی . هر روز نازتر میشی بعضی وقتا انقدر دلم برات ضعف میره که میخوام گازت بگیرم angels (62).gif

امسال روز طبیعت و با عزیز جون اینا و عموهام رفته بودیم و کلی هم با هم اسب سواری کردیم وقتی مامانی میخواااس سوار اسبی بشه آتاناز میترسید و همش دستش و طرف من دراز میکرد و ماما ماما صدا میکرد نمیدونم تو فکر کوچولوت چی میگذشت ولی من فقط یه دور الکی زدم و زود پیاده شدم totalgifs.com animais gif gif animalani101.gif

 

 ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺭﻓﺘﻪ ﯼ ﺳﺎﻝ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﻣﯿﺰﻧﻢ ...

ﭼﻪ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﯽ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻧﻤﯿﺸﻮﻧﺪ ...

ﭼﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺍﺑﺪﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﻮﻧﺪ ...

ﻭ ﭼﻪ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺍﺵ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﯿﺒﺮﺩ ...

ﭼﻪ ﻓﮑﺮﻫﺎ ﮐﻪ ﺁﺭﺍﻣﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﭼﻪ ﻓﮑﺮﻫﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺣﻢ ﺭﺍ ﺫﺭﻩ ﺫﺭﻩ ﻓﺮﺳﻮﺩ ...

ﭼﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺑﺮﻟﺒﺎﻧﻢﻧﻘﺶ ﺑﺴﺖ

ﻭ ﭼﻪ ﺍﺷﮏ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺑﯽ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﻧﻢ ﺳﺮﺍﺯﯾﺮ ﺷﺪ ..

ﭼﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﮔﺮﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﭼﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ ...

ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﺵ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭ ﺷﺪ ﻭ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﮐﻪ ﻓﮑﺮﻡ ﺭﺍ ﭘﺮﮐﺮﺩ ﻭ ﻧﺸﺪ ...

ﭼﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﻢ ﻭ ﭼﻪ ﺁﺩﻡﻫﺎ ﮐ ﻪ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺧﺘﻤﺸﺎﻥ .......

 ﻭ ﺳﻬﻢ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﺩﯾﮕﺮ ﻫﻢ ﯾﺎﺩﺵ ﺑﺨﯿﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ .......

ﮐﺎﺵ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﮔﺬﺷﺖ ﺁﺭﺍﻣﺸﯽﺑﺎﺷﺪ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺧﺪﺍ ......

ﺁﺭﺍﻣﺸﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺗﻤﺎﻡ ﻧﺸﻮﺩ .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)