، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

انتظار واسه نی نی

1393/12/28 13:52
نویسنده : مامان نسرین
121 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

سه شنبه 21 بهمن ماه از سال 1393

سلام دخمل کوچولوی نازنازی مامان و بابا  niniweblog.com

عزیزکم 8 ماه رو هم به سلامتی تموم کردیم و الان دو روزه که رفتیم توی هفته 36 

36 هفته انتظار شیرین  niniweblog.com

یکی از بزرگترین آرزوهام سلامتی تو  و سالم و سلامت به دنیا اومدنته , این روزها فقط به همین فکر میکنم ,

به لحظه زایمانم و شنیدن صدای گریه تو و لحظه دیدن روی ماهت , و لحظه شنیدن خبر سلامتیت .

این روزا همیشه این شعر و واست میخونم و دلم میخواد که بغلت کنم و تو گوشت این شعر و زمزمه کنم جیگر مامان

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره niniweblog.com

از خوشکلی تا نداره به کس کسونش نمیدم niniweblog.com

به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم niniweblog.com

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه niniweblog.com

شاه میاد با لشکرش شاهزاده ها دور برش واسه پسر کوچیکترش آیا بدم آیا ندم ؟ niniweblog.com

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه ملک باشه. niniweblog.com

دختر من رفیق من هم نفس شفیق من niniweblog.com

نگین انگشتر من عقیق من عقیق من niniweblog.com

دختر من یار بابا شب شب تار بابا تو این گلستون جهان نو گل بی خار بابا niniweblog.com

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره niniweblog.com
از خوشکلی تا نداره به این و اونش نمیدم به همه نشونش نمیدم niniweblog.com

به خواستگارش نمیدم به هر دیارش نمیدم niniweblog.com

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه و ملک باشه niniweblog.com

شاه شهر ما میاد با صد برو بیا میاد با گنج هدیه ها میاد niniweblog.com
آیا بدم آیا ندم ؟ niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)