، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

هفته دوم نه ماهگی

1393/12/28 14:00
نویسنده : مامان نسرین
114 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

شنبه 25 بهمن ماه از سال 1393

سلام به پاكترين معجزه خدا    niniweblog.com                                               

خوبی عزيز دل ماماني ؟  niniweblog.com         

عزيزم الان 6 روزه كه وارد 9ماهگي شديم خدايا شكرت كه 8 ماه رو به سلامتی پشت سرگذاشتيم niniweblog.com

دختر عزيزم خدا ميدونه من و تو و بابا چه روزهاي تلخ وشيريني رو با هم پشت سرگذاشتيمniniweblog.com

روزهاي پر از استرس ، ترس،شادي و هيجان همه اش به خاطر وجود پاک تو بود و هست niniweblog.com

ولي هزاران بار خداي مهربون رو به خاطر داشتنت شكر گفتيم . niniweblog.com

دخترعزيزم تو ثمره ی عشق ما هستي و ما تا آخرين حد توانمون براي شكوفا شدنت تلاش ميكنيم niniweblog.com

فقط خدا ميدونه كه من وبابا چقدر از اومدنت خوشحال هستيم از روزي كه فهميدم خداي مهربون منت سر ما گذاشته و يكي از فرشته هاش رو به ما داده زندگيمون زيرو رو شد خيلي از مشكلات و گرفتاري هامون خود به خود حل شد  niniweblog.com

من و بابا ايمان داشتيم همه اين اتفاقهاي خوب بخاطر وجود پر بركت تو است دختر شيرينم ديگه چيزي تا اومدنت نمونده niniweblog.com

من وبابایی خونه رو براي اومدن مهمون كوچولومون آماده كرديم و منتظر قدمهاي كوچكت هستيم تا زندگيمون رو صدبرابر شيرين كني وچراغ خونمون بشي . 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comعاشقانه دوست داريم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)