، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

روز دهم نازنین ترین دخترمون

1393/12/28 15:02
نویسنده : مامان نسرین
151 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

 15 اسفند ماه سال 1393

سلااااااااااام فرشته كوچولوي آسموني من niniweblog.com

سلاااااااااام به روي ماه دختر قشنگم niniweblog.com

سلااااااااااام آتاناز خوشگل مامان niniweblog.com

بالاخره انتظارم به سر رسيد و باقدمهاي كوچكت اومدي پيشمون الان كه اين مطلب رو ميذارم 10روز از تولدت ميگذره عزيزدلم niniweblog.com

كه نور چشم مامان و بابا ساعت 10:09دقيقه صبح سه شنبه 5 اسفند 1393با عمل سزارين به دنيا اومد .

آتاناز عزيزم نميدوني چه احساس قشنگي داشتم وقتي گذاشته بودنت بين يه پارچه سبز

آوردنت پيشم اون صورت ماهت براي هميشه قشنگترين تصوير ذهنم شد صورت سفيدت كه مثل ماه زيبا و موهاي نازت كه مثل شب سياه بود دور صورت سفيدت رو گرفته بود. هنوزموهات خيس بود و چشمات باز بود مثل دوتا ستاره ميدرخشيدن .niniweblog.com

دستاي كوچولوت رو گذاشته بودي تو دهنت و مک ميزدي .

وقتي صورت خوشگلت رو چسبوندن به صورتم چشمام رو بستم و تو دلم هزاران هزار بار خدارو شكر كردم كه ثمرعشقمون سالمه همه درد و عذابي كه اون روز كشيده بودم با  ديدنت به كلي فراموشم شد .

بازم شكرت خداي مهربونم

بابا حسام گفت براي دختر گلم آتاناز دهم ميگيرم و تو گوشش اذان ميديم میخونن ماهم مراسم رو تو تالار گرفتيم برات يه گوسفند قرباني كردیم و اون روز ناهارداديم و کلی هم مهمون داشتیم و تموم فامیل و دوست و آشنا رو دعوت کرده بودیم .

بعد از ناهار عمه ی بابا جون تو گوشت اذان گفت و اسمت رو آتاناز گذاشتيم .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comآتاناز یعنی : دختر نازنین باباییniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ان شاءالله هميشه سالم و سرحال باشي عزيزم niniweblog.com

خوب آتاناز عزيزم نميتونم بيشتر از اين بنويسم فقط اينو بدون كه وارد دنياي جديدي شدم

خيلييييييي احساس قشنگي دارم فقط بهت نگاه ميكنم

شبا وقتي ميخوابيم برقها خاموشه چون صورتت رو خوب نميبينم گوشيم رو ميارم و به عكسهات نگا ميكنم از ديدنت سير نميشم niniweblog.com

niniweblog.comخيييييييييييلي دوست دارم خيييييييييييييلي خوشحالمniniweblog.com

 الان كه دارم مينويسم مثل فرشته ها كنارم لا لا كردي فرصت گير آوردم تا بيدار نشدي يه سر به خاطره هام بزنم niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)