، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

--- سومین ماهگرد آتاناز

1394/5/12 22:38
نویسنده : مامان نسرین
110 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

امروز شنبه 5 خرداد ماه از سال 1394

سلام دختر دلبندم

هرچه خدا رو شکر کنم بابت این روزهایی که تو رو داریم... باز هم کم است...

این روزها، روزهای قشنگیه! سختی های خودش رو داره، خیلی سخت، ولی بودنت یه شور و شوق و عشقی داره که همه ی این سختی ها رو برامون شیرین میکنه ! شیرین تر از اونی که تصورش رو میکردیم...

در کنار هم لحظه هایی رو سپری کردیم که من رو سرشار از شکر خدا میکنه !     

لحظه هایی که با خنده ات قند تو دلم آب میشه و احساس میکنم همه عالم رو بهم دادن... ولحظه هایی که با گریه ات اشک ریختم، مثل اون روز که شیر پرید تو گلوت و حسابی منو ترسوندی... یا اون روز که واکسن دو ماهگی رو زدی...

یادآوری همه ی این لحظه ها فقط شکر خدا رو برام واجب میکنه که خودش بهترین محافظت کنندگانه... شکر این که تو رو سالم در کنارمون داریم niniweblog.com

منم با همه ی ناتوانایی هام تو رو به همه ی مهربونیش میسپرم...

دخترکم امروز سه ماه و رد کردی و وارد 4 ماهگیت شدی ... بی قراری هات کمتر شده و صد البته یه دنیا شیرین شدی... دلم ضعف میره برای حرف زدنات و خنده هات...

گاهی وقتا از دوس داشتنت خسته میشم و میخوام که برات بمیرم نفسم

niniweblog.com

      دختـــــــــــــــــــــــــر گلمــــــــــــــــــون امـــــــــــــــــروز ســـــــــــــه مـــــــــــــاهه شـــــــــــد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)