، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات شیرین آتاناز من

آتاناز جونم راه افتاد

1395/5/24 16:51
نویسنده : مامان نسرین
95 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بزرگ و مهربون

niniweblog.com

روز چهارشنبه 21 بهمن ماه از سال 1394 است.

سلام عشق مامان, جیگر مامان, آتاناز گلم

آتاناز جونم راه افتاد   دلم به تاپ تاپ افتاد

اما برات بگم که کلی واسه خودت مستقل شدی niniweblog.com, دیگه تنهایی و

بدون کمک مامان و بابا میتونی راه بری و اون پاهای کوچولوت رو زمین بذاری .

دیگه از اون تلو تلو خوردن ها خبری نیس .. عاشق راه رفتنتم مامان جون niniweblog.com

عاشق اون یه ساعتی ام که با هم کلی تو خونه دست تو دست میگردیم و من اون همه ذوق کردنت رو میبینم .

عزیز دلم راستش همیشه عاشق راه رفتن با یه کوچولو بودم niniweblog.com, مخصوصا اینکه با اون دستهای کوچولوش انگشتم رو بگیره و...

گاهی وقت ها با خودم میگم ایکاش آتاناز من بزرگ نشه! همینطور کوچولو بمونه و..

شاید یه حس ترس, از اینکه نکنه با بزرگ شدنت, با مستقل شدنت, از من دور شی!

شاید خودخواهی باشه ولی عاشق آتاناز خسته ام که بعد از چند دقیقه تاتا کردن ,

دست هاشو باز میکنه و بغل مامان و میخواد ! totalgifs.com meninas gif gif sapequin).gif

ولی با وجود همه ی این حرفها بدون که همیشه منتظر پیشرفت ها , موفقیت ها و قدم های بزرگ توی زندگیتtotalgifs.com precious-moments gif gif 188.gif

حالا بریم سراغ سرگرمی این روزهات!

باز کردن و بستن وسایل ! از در کمد خودت گرفته تا درب کابینت ها و جاکفشی و شیشه ها و قوطی ها و زیپ کیف های مامان وکیف خودت, کلا هر چیزی که بشه بازش کرد niniweblog.com!

تا اونجایی که خودت بتونی بازشون میکنی و هر چی توشه خالی میشه .. niniweblog.com

یه چند دقیقه ای سرگرمی! !niniweblog.com هر چند مامان کلی کلافه میشه با شیطونیات, ولی عاشق این کاراتم niniweblog.com

! در کل ماجراها داریم این روزها و یه مامان کزت ! که همیشه در حال جمع کردن وسایله, دو دقیقه بعد هم انگار نه انگار!niniweblog.comniniweblog.com

راستی آتاناز ما این روزها حسابی شیرین زبونی می کنه واسه مامان و باباش و تا

میتونه دلبری میکنه واسه باباش ..niniweblog.comniniweblog.com هر چند دقیقه یه بار میگه باباااا و وقتی

بابایی بغلش میکنه, شروع میکنه به بوس کردنش.. یکی راست, یکی چپ ! niniweblog.com

شنیده بودیم دخترا بابایی هستن, نه دیگه تا این حد!! منم که اصلا حسودیم نمیشه !!niniweblog.com

چند تا کلمه ی دیگه هم میگه! کلا چیزایی که این روزا ما از خانوم خانوما میشنویم

ایناست:

-بابا    "خیلی خوشکل میگی با با ... با یه فاصله و یه حالت کشدار "niniweblog.com

آباجی niniweblog.com

آب بدی niniweblog.com

دیگه الان چیزی یادم نمیاد niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)